Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Saturday 14 August 2021

PACEAURA ROMÂNĂ ȘI PLÂNSUL EI

 

A trăi cu asemenea oameni onoarea

nu e cu putință sunt tristă ca o curvă

de bordel fără clienți strig: pizdă roșie

foc aprins și-n sânge nu se aprinde

nimic; atât îmi e de foame încât dorm

sub arșița văruirii de morminte cu sora-i

geamănă rușinea, pielea mi se usucă

am hălăduit până la istovire cu fruntea

pe burți noduroase pentru ca păcatul

să nu-mi mai poată fi înlocuit, i-am stins

remușcarea, am șters stângăcia

picioarelor mele și le-am tatuat

cu monștri ‒ mă ucid toți de aproape,

cu poftă, îmi bagă degetele în toate

cotloanele cărnii mă escaladează

ca să fiu mai bună dar singurătatea

mea e șleampătă nicio rigoarea în gură,

nici în pizdă cică Dumnezeu mi-ar pregăti

remușcarea dar eu stau crăcănată

cu picioarele-n tavan și-aștept clienți

ori să vină o lumină care întunecă tot

restul; arată-te bunăstare și tu kizdălbaș

roșu darnic că eu totdeauna sunt

disponibilă cu o mică hibă: mă usuc

atât îmi e de foame că fulgere lovesc

piscul lindicului și picioarele mele

mă duc în iad miros deja a mortăciune

m-am dus și nu e sigur dacă

mă voi întoarce măcar ca o aureolă

de ceață pe munte.

No comments:

Post a Comment