Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Friday 20 August 2021

POEZIE

 

***

Curvă cu găuri largi, Caravlahia

mă vrei pe mine întreg? Nebună

ce ești mă schingiuești, mă desfaci

bucată cu bucată iubirea mi-o sfâșii

să nu mă încălzească, dar mâinile

tale calde îmi pun în inimă jăratec

să fie dornic de ea Vrăjmașul. Ah,

curvă fără de milă, pizda ta dă-mi-o,

o, dă-mi-o mie! Tartorul s-a dus

și el s-a dus s-a tot dus ultimul,

călăul meu necunoscut toate

pârâurile lacrimilor mele curg

în sângele tău flacăra inimii mele

în tine arde ‒ ține-te pe pământ,

s-o ștergem de lângă tirani, acum

joacă-te și dormi, căci arhanghelii

chibzuiesc cu șansele ‒ eu te târăsc

cu mine pe umbră și cine ar cuteza

să ne numească lași? Cum vei mai

sări acum din fântână-n puț?  

No comments:

Post a Comment