Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Friday 19 March 2021

POEZIE

 

***

Un cap de canibal bolșevic plutind

în osânza lui de denunțător care-l

perpetuează în cloacă perorează,

aproape fericit: voi, drepților din cer

și voi, borfașilor puturoși, dăruiți-mi

laurii faptelor lumii pământești,

dacă există un absolut, un absolut

cu confort material, nu cu asceză

și anulare a nevoilor elementare

trupești, în sfârșit unul cu iluzia

creativității proprii totale și nu

cu pierderea în Marele Tot sau

cu extazul final ‒, atunci în câteva

din zilele acestea care mi-au fost

date eu am atins un fel de absolut

în toată binecuvântarea lui ‒ eu

consum oamenii fără remușcări

fiindcă nu se mai favorizează

creația ‒ eu sunt canibalul perfect,

îmi dau seama acum în toată

simplitatea, e binele însuși în toată

puținătatea și eu voi mai întârzia

mult pe lângă cloacă, eu întârzietor

gata să vă înghit, totul este

să-mi recunoașteți bunătatea

ce-am efectuat-o asupra acestui

pachet de cadavre...

‒ Înainte de toate: să ne halești

cu pietate, îi zise o puiniță de năpârcă.    

No comments:

Post a Comment