Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Saturday 3 July 2021

POEZII

 

***

Istoria e un coșmar, viața e un coșmar

în jur toți se măcelăresc cu topoare

cu săbii, halebarde, cu pistoale și bombe

vreau să mă trezesc vreau să mă trezesc,

pentru a zădărnici măcelul pentru

a-l mărunți, pentru a grăbi pentru

a scăpa mă trezesc împotriva draperiilor,

dar coșmarul continuă își revine canibalii

se strâng își rup oasele, își smulg fălcile

brațele, se împrăștie pe câmpuri

mă trezesc din nou și iar coșmarul continuă.

***

Glasuri se cheamă să se-mbuce

pe acoperiș au apărut larvele mele

care nu sunt de nicăieri neștiind

nimic despre locul unde iernează

cucul unde ele se lasă pradă.

Hai, n-a murit încă totul deși

se lasă noaptea tot mai apăsat.  


No comments:

Post a Comment