Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Tuesday 26 March 2024

CANIBALUL FIROSCOS

 

Sunt fericit că pe lumea asta există

mormântul și pot băga în el

pe nenumărați oameni care scot coarne,

care-s molii negre cât o aluniță păroasă,

bestii cu labe mari ca niște lopeți

ca să-și poată săpa galeriile subterane,

pe alde Nea Bălosu care le știe pe toate

și se cred că au os de conducător

și pe alți viermi lingăi. Cimitirul meu

poate să fie nesfârșit de larg.

Eu mă consider un împărat Caligula

eu plasez puterile pământului

și ale sângelui peste cele ale libertății

de expresie, eu îngemănez moartea

cu violența, eu voi zămisli voluptoase

pasivități ale obedienței totale, sunt

convins că Patria a fost violată de golani

vagabonzi în timp ce dormea. S-a culcat

sănătoasă și s-a trezit beteagă și astfel

în țara asta s-au declanșat nenorocirile

dinamice. Avem o cultură ca o imensă

latrină într-o pădure pustie. Nu văd

decât mameluci, tîrîturi și lingăi

în toate demnitățile. Justiția e un bordel

plin de mister, nu o iluzie, este o greblă

uriașă de adunat bani, nu paie sau fân.

Omul obișnuit așa cum mă preocupă el

va fi un miel cumsecade. Astfel a vorbit

canibalul despre sistemul dreptului natural.

Sclavii au nevoie de cât mai multă muzică.   

No comments:

Post a Comment