Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Monday 11 September 2023

BARDUL FIU DE NĂPÂRCĂ

 

Bolșevicii l-au sfătuit

după ce l-au siluit  

să-și iubească mama

pentru că nu e periculoasă

și el își iubea mama

cu disperare, cu dor

de lovele, cu dor cu

deznădejde și cum o vede

dorea s-o sară ca un armăsar

și mă-sa parcă anume pentru

asta se apleca și ofta și bardul

ca viermele ofta oof, of lăcrăma,

noi suntem singuri, mama mea

și inima mea, ea e văduvă

și eu burlac. Cine o să știe?

Vom fi goi ca fiii mării

și corabia noastră numai

eu cu ea va pleca fără

întoarcere o vom face ‒

nu vom lua cu noi niciun

bagaj. Dar a murit ca un câine

nu avea în el niciun fel

de libertate nici nu vorbea, nici nu tăcea.  

No comments:

Post a Comment