Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Thursday 7 September 2023

BOCET PENTRU MINE ÎNSUMI

 

Negru străinel mi se-ntunecă soarele

se face ghem de lână, mi se-ntunecă luna

se face o pată de păcură și-ntre ele

se cască o groapă dublă, una-n cer

alta-n pământ, existența lumii

îmi scârbește sufletul, nimic nu e

mai nesigur decât iubirea, nu știu

ce-i suferința din iubire, nu știu ce este

iubirea aici ea este opresiune, mâini

goale, poate să mă tortureze, dar

nu poate să mă supună, moartea

își durează cuib în mine ca o rândunică

cărând în cioc câte o smicea și ea

morțișoara ucide dorința și voința

durerea și începe să plângă, plâng

și eu și nu am unde mă aciua

și își bate joc de mine când dau

să se manifeste personalitatea și sufletul

îi fug pe canibali, pe cei suciți pe cei

smuciți, pe toți monștrii care sporesc

durerea-n lume crește pas cu pas

secundă cu secundă și natura durerii

e o natură necunoscută și o exercită

canibalii puterii carnivori vorace

ca viermii cu coarne și mă fug

și de mine către funcția de iarbă

extrapură pe care durerea

o va aprinde niciodată oamenii

n-au fost umani, blândețea

dureroasă n-au cunoscut-o.

Ard ca o iarbă uscată în măcelărie

ard negru străinel în statistică  

în proximul asalt al dreptății

ard și mă bocesc ca și cum moartea

n-ar fi mortală pier de frig mort.

No comments:

Post a Comment