Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Thursday 5 October 2023

AH, ȚARA MEA, LAZARETUL MEU

 

***

Ah, țara mea, lazaretul meu

pentru infernul canibalilor

pentru orgoliul lor

și infernul dezmierdării

fluviul naufragiului

să poată curge ‒ aici

cadavrul se-ntinde

și ne privește ‒ un concert

de inferne, morți de oboseală

saurienii se arcuiesc

încercând a fi păsări

omului liber carcera

să poată exista,

minciuna întinde ciumele

mă doare sufletul știut

pe de rost. E mormântul

aici scârba scârbei

în spate mereu o lovitură

de furcă, un strop

de foc, toți germenii

și buni și răi scot

capul afară, dar

nu renunțăm

trebuie să binevoim

să existăm.  

No comments:

Post a Comment