Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Monday 9 October 2023

DESTIN

 

Stau închis în acest azil

al groazei ca strâns de gât

nu mă pot clinti în nicio parte

un drac ține ușa-nchisă strâns,

de urlu nimeni nu mă aude,

mă țin înfometat și mă usuc,

nimic nu-i posibil totul e făcut

cu premeditare metodic pus

la punct, meticulos calculat.

Să iubești și să pieri mă gândesc

și cu asta să sorb întreaga moarte.

Și totuși aștepți o adiere. Iar paznicii

din oră-n oră-s mai meschini, mai răi,

mai sterpi la suflet ‒ sărmană iarbă

sărman pământ. Și ceasul lor veni-va.

Și-al meu. Ceasul care e prisma care

va discerne spre aurora care vă

găzduiește inima mea străpunsă

de viitor. Nimeni nu îngrijește

fulgerul și lanțurile care încă

mai apasă la frontiere.    

No comments:

Post a Comment