Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Sunday 29 October 2023

PLÂNS DE VALAH

 

Cei mari, stăpânii să-și bată capul

pentru foamea noastră, pentru

dreptate, suntem robii lui Balaal

infernal cel care ne-a adus la sapă

de lemn, e chiar acest drac pe care-l

adorăm, și el osândit și omorât

pentru plăcerea lui. Eu rumîn belit

sunt cernit, plâng, mi-e frică

mă tăvălesc eu din furt și tâlhărie

doar pâinea mi-o câștig și doar

de bâtă și pușcărie ascult, mai bun

îi canibalul ce-mi dă mai mult.

Lealitate, libertate, egalitate și

celelalte vorbe de același fel nu

mă îmbată, la mine vorbele goale

n-au nicio valoare: nu suntem

pe lumea aceasta, suntem copleșiți

de trădători ghiftuiți și ei par să aibă

cumva taine spre a schimba viața

să ne facă pe noi mai puțin decât câinii.

Noi avem tărie să le lingem mâna

și la nevoie să-i luăm la cosor. Dar, mamă,

cum ne văicărim ca niște muieri și chiar

plângem pe ascuns. Noi suntem o nouă

rasă de câini care când mârîie plâng

și niciunul din noi nu are inimă milostivă.

Vai-vai, hau-hau!    

No comments:

Post a Comment