Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Thursday 29 June 2023

CEA MAI MARE NEBUNIE A TINEREȚII MELE

 

***

Admirația înfocată pe care am purtat-o

României mi-a otrăvit viața e cea mai

mare nebunie a tinereții mele bolșevicii

mi-au pus bocancul peste gât m-au

condamnat la înfometare, m-au împins

în tot felul de pușcării au făcut din mine

un paria primejdios iar când i-am văzut

pe acești troglodiți, maimuțe slugarnice

fără niciun fel de spirit mi-a picat un cer

de piatră peste cap am urlat: ”Stirpea asta

nefericită de canibali veninoși m-a desființat,

iar descendenții ei, vampirii timpului meu

fără suflet, carne de laborator m-au consumat

minut cu minut și m-au aruncat într-o groapă

și toți mă priveau cu o moacă de hatman

cu inima oțelită a unor scârboși asasini.

Și trupul m-a lăsat baltă. Mi-au strivit

și visele și coșmarele.” Și n-am mai văzut

români, ci numai erembi vorbind hârâit și hopuros.   

No comments:

Post a Comment