Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Friday 16 June 2023

LA CAPĂT DE LINIE MOARTĂ

 

***

Înghesuit într-un ungher

la capăt de linie moartă

nici apatrid nu mă pot numi

printre aceste resturi de tătari

și bastarzi țigani și palestinieni

clăfănoși ce scot un sunet gutural

fârnâit ‒ toți canibali cu miros

de viorea, fătălăi înrăiți, fricoși

ca găinile care au o splendidă

soartă de câine, știind că merg

înainte captiv nu știu unde

să-mi car singurătatea știind

că zaci liber într-un ungher

și nicio ușă nu se deschide ‒

n-am la-ndemână decât moartea

adorm mână-n mână cu propria-mi

umbră, pe un pat din celălalt geamăt

canibalii îmi ispitesc durerea

mi-arată cel mai înalt turn să sar,

mi-arată funia cu orgoliu

mă-ndeamnă: ”Sari!”

No comments:

Post a Comment