Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Wednesday 28 June 2023

LEGIUNEA CĂPCĂUNULUI

 

Mântuitorul a scos dintr-un slăbănog

căpcăun dracii care-l zguduiau și-l

fărâmau, dar dracii n-aveau unde

se aciua și nu era nimeni să-i ucidă

și nici legi nu existau pentru ei

și-atunci Mântuitorul le-a dat voie

să intre într-o turmă de porci și porcii

s-au repezit către mare să se-nece,

dar numai de ochii lumii, ei au ajuns

pe celălalt mal al mării: au părăsit

porcii aceia toată legiunea a intrat

în parlamentarii României și se simt

ca în rai și în pauze de ședinți fac

glume: ”Ați auzit ce zicea șmecherul

acela de Isus cum că noi l-am rugat

stăruitor să nu ne trimită afară

din ținutul acesta când le zicea:

”Duh necurat, ieși din omul acesta!”

”Care-ți este numele?” Numele meu

am zis noi este Legiune, a zis ăla

ce avea locuințe în morminte, pentru

că suntem mulți și noi l-am rugat

și am zis: ”Trimite-ne în porcii aceia

ca să intrăm în ei.” Și uite noi am intrat

în porcii aceștia, aleșii românilor. Atunci

eram aproape 2 mii acum suntem peste

200 mii și nu ne-am înecat, acum noi

asudând abundent putem ucide în mod

desăvârșit noi legiunea, legionari

poponarii, cei mai îndrăciți de pe pământ

noi porcii care avem mulți draci

și nu iese niciunul din noi.”  

No comments:

Post a Comment