Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Monday 19 June 2023

DEMENȚA CONTINUĂ

 

***

Futilitate, tată, demența continuă

tot ce plutește în minte și-n această

cloacă să treacă prin această zbatere

de valuri, de jupuire și să iasă iarăși

la suprafață cu toți dracii rânjind

cu o violentă bucurie și să reînceapă

fuga fără încetare către crăpătura

roșie a curvei ce dansează cu o tipsie

de aur pe creștet pe care se clatină

capul retezat al profetului, cicatricea

ei roșie ”pizda roșie‒foc aprins”

se întinse dedesubtul pleoapelor

sale închise și se preschimba în pista

albă a unui stadion, canibalul văzu

ochii ei privind pe sub al capului

retezat. Se făcu din nou ca la început.

Eu joc, zise ea somnoroasă, rolul

soartei ceilei oarbe, chiar dacă

am să lipsesc aici am să fiu într-altă

parte și am să fac dragoste turbată

și când fac dragoste turbată sunt

în dragoste extatică și nu în închipuirea

voastră atunci se retează capete,

iar sânii mei pui de lup sar să muște,

apoi cumplită pustietate, singurătate,

s-o tai cu cuțitul ca ceața. Futilitate,

demența continuă eu mă fut ca și cum

cineva mi-ar deschide venele ca să am

o amintire ca o suspendare de pedeapsă.

Jandarmii, șacalii mă scârbesc și prin

cloacă plutesc bușteni creștini și hoituri.

Balamucul dă de mâncare lichenilor

și ard în cranii droguri tari.    

No comments:

Post a Comment