Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Friday 26 May 2023

HOPA POPA MITICĂ

 

Fute-m-aș în pace în acest

paradis al nebunilor

suciți și-mpleticiți ca șerpii

parcă toți au înnebunit peste noapte

până și dracii cei mai scârboși

se pregătesc de nuntă, își fac

semnul crucii și tremură

drăcoaicele îi gâdilă la ouă

orgasmul diavolilor seamănă

cu orgasmul popilor Mitici

și toți au o față de cenușă

și toți se prăbușesc în iureșul

orgiei, oasele sunt casele

noastre și sunt părăsite

însă stau câini vagabonzi.

Fute-m-aș și n-am cu cine,

aud adânci miorlăituri

nu-mi rămâne decât

să mă încredințez rugăciunilor

morților, florilor, păsărilor,

iar toți câinii au început

să latre, iar profilul meu

negru își joacă rolul monstruos

credința mea e funebră și susține

mersul lucrurilor cu brațele-n cruce.

No comments:

Post a Comment