Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Thursday 3 August 2023

SENATOAREA CLĂFĂNOASĂ

 

Monologul unei senatoare obeze:

... sunt atât de hâdă că mai curând

m-aș uita la excremente decât

la mutra mea. Sunt nevoită

să plătesc ca cineva să mă atingă

să mă zgâlțîie, să-mi tragă un șut

în fund atunci eu fac gălăgie

ca o găină prinsă de picioare

să fie tăiată, am dezvoltat

un discurs pe potriva hidoșeniei

mele ‒ mănânc o vacă pe lună! ‒

și nu știu dacă Hristos mă vede,

bun politician ca și mine mi-am

dat seama, e posibil ca El să fi

murit pentru cineva, dar în orice

caz nu pentru mine cea mai

turbată escroacă și escroacă

sunt din pricina mutrei mele

hâde mereu în asalt. Cine-i

salvatorul care să mă mântuiască

de chipul meu hâd și de vocea

mea clăfănoasă? Chiar și cea mai

bună fotografie este o trădare,

o trădare a mea, a poporului,

a lumii. Și așa am ajuns pe val

plătind neghiobi care să m-atingă.

No comments:

Post a Comment