Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Saturday 1 July 2023

CE SĂ FACĂ CĂLĂUL BOLȘEVIC ?

 

***

Ce să facă călăul bolșevic și progeniturile

lui când s-a îmbuibat cu bunuri cât mii

de nababi și s-a făcut gravid de crime

ca un elefant și nu s-a spălat pe mâini

și nici un idol n-a găsit să se confeseze,

dar lingându-se pe buze ca un șacal

care a găsit un shekel în gura unui hoit

schiaună încântat de sine: eu nu sunt

un judecător, nici martor al acuzării

nici executor, nici torționar, nici anchetator,

nici caraliu, nici jupuitor. Nu cer vocilor

amărâte să mă condamne, nici să mă salveze

nici să salveze pe cineva, nici să invoce

mântuitorul să mă răstignească pe un clozet

și pentru tot ce-am făcut și pentru tot ce

n-am făcut nu cer iertare nici mila.

Pietatea sa, dreptatea sa e atât de abjectă

ca și judecata sa. Mereu e inocent și mereu

culpabil. A suge sângele omului și a-i pisa

oasele cu mojarul e pentru el totuna

cu a suge laptele mă-sii. Și canibalul

bolșevic fluieră în continuare, fluieră

prin toate peșterele de stat.

No comments:

Post a Comment