Featured post

REFERINȚE CRITICE

MELANCOLIA FULGERULUI      Vlad Neagoe are cosmognia în sânge. Închipuirea sa e inflamantă de spectacole terifiante, de convulsii metaf...

Saturday 15 July 2023

MONSTRUL

 

Luați aminte...

a fost și rămâne

temelia lumii

indiferența... crima

Eu pot să vă ușurez

de viață, pot să vă pun

sub picioare dinamită.

Hai încercați să mă provocați,

crimele mele-s statistica

acoliții mei beau sânge.

Monumentul meu crește

veșnic și stârnește extaz

divin. De ce purtați,

voi animalelor, purtați

lutul pe picioare. Eu port

pe oase fonta dar din fontă

se pot turna grilaje și statui.

Desigur eu iubesc morții

dar nu pe toții, unii rămân

neînmormântați și umbrele

lor în universul oficial

încă mult vor rătăci așteptând

înhumarea.  

No comments:

Post a Comment